Dietmat tråkigt?

Uppe och förbereder dagens matlådor – idag är det dags för ett PT -pass med coach så av erfarenhet vet jag att jag kommer va hungrig som f-n efter passet😎
Mestadels består mina matlådor av kyckling. Mina kollegor tror nog jag är helt ointresserad och okunnig när det gäller matlagning men så är det inte – tvärtom så är jag både rätt duktig i köket och tycker det är riktigt kul👍 men att kyckling är det stora i mina matlådor beror främst på att det är enkelt och relativt billigt att köpa i stora mängder, göra storkok på och smakar gott även när det varit fruset, går att variera i oändlighet smakmässigt men framförallt får man mycket mat – alltså, äter jag kyckling blir mängden mat större än vid t ex fläskfilé. Fisk och tonfisk är oxå nåt jag äter en hel del av….men idag tänkte jag belöna mig med helstekt fläskfilé och klyftpotatis efter mitt PT-pass med Susan💪 www.shapecreators.se
Hon är en klippa den där Susan👌 trots både nattjobb/dagjobb/ibland alldeles för långa och för många jobbpass, minimalt med sömn, åldersnackdelar och att jag ibland bara inte får till’et med maten som jag ska så börjar hon få mig i en form😉 ska bara jobba fram den där formen till en riktigt bra form👍 i mina egna mått mätt.
Dags att ladda med gröt och ett jädraranamma inför dagens bröst & axlar💪😊

20140403-073447.jpg

Kommentera

