En ledig söndag

Vaknade inte förrän strax före halv 10 i morse. Händer inte allt för ofta👏
I helgen har jag varit ledig – från det att jag kom hem i fredagskväll har jag inte haft några måsten alls…så jäkla skönt👍
Lördagen inleddes med hotellfrukost tillsammans med mannen😍 jag tänker alltid att jag ska äta massor men sen orkar man inte liksom…men bröd hörni, love it💕 klämde iaf i mig 2,5 mackor med philadelphiaost, kalkon, salami och ost. Och en tallrik vaniljyoghurt med solrosfrön, mandel, en klick keso och lite Start, juice & kaffe…som vanligt ångrar jag såhär i efterhand att jag inte åt mer när tillfället fanns😎 gott som f-n var det iaf!
Satt ute och bara va en stund i det fina soliga vädret oxå🌞 en liten powernap blev det på soffan till nån form av sport😉 på kvällen drog vi till med en bio oxå – konstaterade att det var 2011 senast vi var på bio😳. Den här gången blev det filmen Noah. Riktigt bra tyckte jag…2 Tim & 18 minuter kan kännas alldeles för långt i min värld när det gäller film men jag kollade inte klockan en enda gång✋
Redan fixat några dagars matlådor idag, söndagsmiddagen förberedd, sängkläderna bytta så nu är jag redo för ett pass på gymet💪 biceps på schemat bl a.

20140406-132527.jpg

Kommentera

