Min Coach

….har dödat mina armar idag👊 eller, faktiskt inte hon: jag har dödat mina armar med hjälp av henne👍
Biceps har alltid varit det absolut roligaste jag vet att träna men på sistone – typ de senaste 6 månaderna har jag hittat nya favvomuskelgrupper….bröst har blivit en favvo fastän jag är svag som f-n i bröst😳 och axlar förstås. Axlar är nåt av det första jag kollar på hos andra träningstjejer…såå snyggt med ett par vältränade axlar😘 men idag var det som sagt armarnas tur att köra slut på..
Dips som första övning, målet var 27 st men fick bara ihop 26.5👊 men med tanke på att jag startade nånstans kring 10-12 så får jag väl vara nöjd…för den här veckan😛
Tricepspress, kickbacks, bicepscurl, koncentrationscurls….och några andra övningar som jag inte minns efter dipsen…men jag minns att redan efter andra övningen hade jag svårt att styra vattenflaskan mot munnen😎 kan säga att det var läääänge sen jag var så dödad i armarna( om det nånsin hänt) SKÖN känsla iaf😊….hon kan minsann sin sak hon den där Susan, min Coach www.shapecreators.se

Kvällen tillbringades med en fin vän som nog tyckte jag behövde se nåt annat än jobbet eller gymet⭐️ VIP-kväll i butiken Hemma hos Emma. ….blev en lätt liten påse att bära hem med mina trötta små armar😴

20140410-211617.jpg

Kommentera

