Veckans sista gympass & fredagsform

Idag blev det bröst & axlar med mannen. Axlar är en riktig favvo som ni vet🌟 men även bröst börjar bli kul trots att jag är svag som fasen. Efter uppvärmningen blev det att bänka – 60% av min kroppsvikt, lyckades få ihop ett set med 37st. Resterande det körde jag lite tyngre och några färre😎 snedbänk med hantlar körde jag som variation idag – en övning jag gillar riktigt mycket…kan bero på att jag ökat på vikterna en hel del kanske👍 flyes i cc fick avsluta dagens bröstpass. Sen var det axlarnas tur att få sig en omgång👍 4 axelövningar a 3 set med fokus på både utsida, fram och baksida axel. Ni vet den där ”tennisbollen” på axeln – den vill jag ha😘
Annars är jag rätt hungrig ikväll…mina 2 små Kycklingtacos slank ner hur lätt som helst😍 i morgon är det invägning ..,.och jobb som gäller✅
Ha en fin lördagskväll hörni💋

20140411-215526.jpg

Kommentera

