Mitt nya chinsrekord

Gårdagen bjöd på 8 km PW & 5 km löpning. Var ett tag sen jag sprang och jag fattar inte….alltså, såå länge sen är det inte men så fort jag inte springer regelbundet tror jag alltid att allt är kört och att jag inte kommer igång med löpningen igen – och varje gång när jag börjar igen så funkar det…ofta t om bättre än vad jag tror. Så var det igår👍 sambon och jag sprang och bestämde att ta det lugnt och liksom bara klara av att ta oss runt….gick ju hur smidigt som helst👏 och tiden blev ungefär som den brukar vara. Så i morgon är det dags igen. Har en lång jobbdagarna i morgon och lär inte hinna mer än 5:an i morgon men till helgen ska jag allt vara redo för milen igen✅
I morse slog jag till med en PW igen – All IN dessa sista dagar har jag ju bestämt MEN utan stress😳🔫 med planering ska jag allt kunna ge MITT allra bästa utifrån hur jobb & familjeliv ser ut! Ikväll var det gymet och rygg & mage med mannen💪 jag var sååå nära att klara 11 chins….men 10,5 fick jag snällt stanna på. Lite surt men blev nytt rekord iaf så jag är nöjd trots allt👍
Ökade även vikten på sittande rodd idag👍 en bra träningsdag helt enkelt.
Snart dags för kvällens sista mål, Proteinfluff😍 sen en dejt med John Blund😴

20140415-213221.jpg

Kommentera

