JĂ€vlar vilket pass👍

Ja, jag fick sĂ„n jĂ€kla adrenalinkick efter dagens pass….fastĂ€n jag Ă€r skapligt trött i kroppen kĂ€nner jag mig galet pigg – men Ă€ndĂ„ trött😜 ADRENALIN👊
Tror fasen det hĂ€r var det roligaste passet nĂ„nsin ever. Ja, alltsĂ„ dagens pass: triceps & baklĂ„r i Susans klorđŸ’Ș
www.shapecreators.se
Började med personbĂ€sta i dips: 27st…1/2 bĂ€ttre Ă€n förra veckan👌
Sen körde vi slut pĂ„ mina triceps i ett antal andra övningar. Det Ă€r det allra bĂ€sta med dom hĂ€r PT-passen…jag behöver inte tĂ€nka – ”bara” göra som hon sĂ€ger😉 NĂ€r triceps var dödade gav vi oss pĂ„ baksida lĂ„r👊 har ofta Ă„ngest innan benpass men sen Ă€r det sĂ„ himla kul – OCH jobbigt! Utfall, sittande & liggande baklĂ„r och raka marklyft…grymt kul & bra pass🌟 hem och firade dagens seger med….kyckling😎

20140417-151228.jpg

20140417-151239.jpg

Kommentera

