Långfredag

Jahopp…snart är långfredagen över – men bara här hemma, nattjobb på G för mig- första natten av 3😴 men hunnit en hel del idag. Mamma, jag å dottern har varit i Norrköping å hälsat på min 85-åriga mormor😊 sen avvek jag och dottern för lite mor & dottermys som spenderades på stan med lite shopping och lunch😍
Väl hemma igen hoppade jag i träningskläderna och mannen & jag gav oss ner till gymet för ett framsida lår & bicepspass💪. Har en helt galen träningsvärk i baksida lår idag efter gårdagens pass😳 precis som det ska va✅ men efter lite uppvärmning fixade jag både knäböj, benspark och lite annat smått & gott. Biceps funkade riktigt, riktigt bra👍 däremot är mina triceps riktigt ömma( oxå efter gårdagens pass😎) det här med träningsvärk är allt bra skit va😉

20140418-214634.jpg

Kommentera

