Överlevde med nöd & näppe

Här sitter jag tillbakalutad ute i solen på framsidan hemma och är glad att jag lever efter dagens benpass med coachen www.shapecreators.se😊
Hacklift i all ära men sisådär 10 set med minimal vila kör väl skiten ur vem som helst eller?? Iaf på mig😬 sen blev det ett antal olika övningar benspark, sumiböj och en hel del annat jag inte minns…men när hon som slutövning satte ett par kettlebells, 16 kg:s i händerna på mig och sa att jag skulle köra utfallsgång höll jag på att ramla ihop som ett korthus- så ett par lättare i handväskemodell fick det bli😇 sen va’re biceps💪 pjuh😱 det bästa med PT-pass är(förutom att man tar ut sig maximalt) att man behöver inte tänka på vikter & övningar utan bara göra som man blir tillsagd. Perfekt för mig som är lite lat av naturen👌
Som sagt…jag är glad att jag sitter här i solen och bara är☀️

20140423-151808.jpg

Kommentera

