Ledig lördag

Äntligen en ledig helg😊 ikväll var vi vi hemma allihop till middagen, tillhör inte vanligheterna. Är det inte jag som jobbar så är nån av kidsen ute & far men inte ikväll💕 grillat stod på schemat ikväll👌alltså…grillad kyckling💕👌 I love✅
I morse var jag på gymet…hade planerat triceps & baksida lår men – mina BEN😬🔫 det gick bara inte…nu ikväll har jag bara ”vanlig träningsvärk” men inatt …😳, benen har värkt….och då menar jag verkligen värkt!!
Men nu så är dom snart back in business igen👍 dagens pass fick helt enkelt bli ett blandpass: chins & dips….biceps, triceps, axlar och mage…fick till ett riktigt bra pass även i, det var en aning ostrukturerat😎
Njutit i solen varvat med småfix i trädgården och en skön och mysig familjekväll….Livet är allt bra skönt❤️💃

20140426-220130.jpg

Kommentera

