Novahuset & samhällets svek

I morse när jag väckte min 14-åriga ”lilla” dotter kröp jag ner under hennes täcke, drog henne intill mig och pussade hennes nacke och skuldra, , snusade henne i håret och väckte henne med orden; god morgon Hjärtat❤️…precis som vilken morgon som helst…men i morse gjorde jag det x-tra mycket och samtidigt med sorg i hjärtat. Sorg över de mammor, pappor & barn som inte får vakna på detta sätt med dom de älskar,, de som inte får vakna i trygghet, de som måste vakna rädda & otrygga, de som gråter sig till sömns och de som vaknar med rädsla, otrygghet, i ensamhet..,,dessa utsatta barn & vuxna , de som samhället sviker…💔
www.novahuset.com

20140620-104203-38523241.jpg

Kommentera

