Midsommarafton på annat men bra sätt😊

Det här året blev ett ovanligt år när det gäller midsommarfirande iaf – men inte mindre bra för det…
Dottern firade med kompisar, bonussonen med sin mamma & familj, jag har nattjobb så sambon blev ensam hemma då jag drog till jobbet efter 22😳 men i ärlighetens namn tror jag inte det gick nån större nöd på honom😎 vi hann ju med både att städa, träna, käka sill & potatis och allt som hör till, se en film och dom obligatoriska jordgubbarna förstås🍓🍓🍓
Träningen kändes riktigt bra idag – vårt första träningspass tillsammans denna vecka och mitt 4:de💪 rygg & axlar fick jobba idag…axelpressar, drag till hakan, Susan special och baksida axlar i maskin – latsdrag (trisetövning), bakom nacke, vanliga latsdrag & med supinerat grepp, enarms sittande rodd & ryggresningar. Inga PB:n men ett effektivt och bra Midsommarpass👊
Som sagt…en lite ovanlig Midsommar men ändå mer än okej…är lite trött & tagen efter en omruskande och jobbig gårdag så det här räcker gott och väl för mig😊 och jag lär inte va bakis i morgon, bara det är ju underbart😍Familjen och Kärleken är mitt allt❤️ läste nåt så bra och tänkvärt häromdagen: skjut inte upp din kärlek till en morgondag som kanske inte kommer💕 sov gott ni midsommarfirare som får sova💋

20140621-013941-5981852.jpg

Kommentera

