Ett tydliggörande på tidigare inlägg – vikten av vikt…eller ovikten av vikt✅

Efter mitt förra inlägg fick jag lite kommentarer, PM och mail ang vikt. http://anneliebjork.com/2014/08/16/som-det-ska-va%25f0%259f%2591/ de flesta var positiva medans andra var mer åt det negativa hållet och ett och annat lite ”småoroliga”. I ärlighetens namn är det ganska oviktigt vad andra tycker eftersom jag känner mig själv och min kropp väldigt bra och vet när jag trivs som bäst. Med min ringa längd på 156 cm så väger jag konstant nånstans mellan 48-52kg…går jag upp mot 53-54 har jag levt( i mina egna ögon) lite för gott😎 men som sagt – vikten är ju egentligen ganska oviktig💃
Hittade några gamla bilder där jag var otränad och där jag tränat…samt ett som höggravid😳 med ungefär samma vikt. Titta och skratta vetja😜🔫

IMG_5714.JPG

IMG_5712.JPG

IMG_5711.JPG

IMG_5713.JPG

Kommentera

