Brukar du göra armhävningar naken?

Idag slog det mig ”bara sådär” att jag nog ville skriva nåt litet inlägg…om det beror på att jag var ute och sprang….att jag bara kände för’t eller om det helt enkelt slog mig att jag nog är rätt skruvad – står i armhävningsposition, naken i badrummet och ser hur det speglar sig  i golvklinkersen(?) hur jag verkligen ser ut när jag gör armhävningar spritt språngande naken😬🔫   Ja, jag har nog inte många rätt ( men det var första gången….faktiskt). 

Hur som….

Livet är som vanligt ungefär….förutom att vi köpt oss ett litet hus då, vårt lilla hus. Mysigt värre – tror vi iaf😬 men vi kommer ha häcken full skulle jag tro👊 men vi gillar ju att hålla igång så….

Nu när jag har nya arbetstider, bara mån – fredag och inga kvällar och en hel massa lov har vi fått in helt nya rutiner i vårt träningsliv – på gott och ont! Mest på gott👍 men har haft körigt att hinna mina löprundor/pw:s på morgnarna men snart hoppas jag  hinna det oxå☀️ träningen har iaf rullat på ordentligt sen annandag jul – 4-6 styrkepass i veckan har det blivit.💪 men nu är löparsäsongen på ingång oxå….har av nån anledning lyckats anmäla mig till Blodomloppet i maj med kollegor så nu är det bara dags att börja löpa🏃🏃 så man orkar hänga med de andra.  Sprang 5: an i lördags i strålande solsken och riktigt härligt vårväder – trodde jag skulle dö😳🔫  men överlevde med nöd och näppe. Idag var planen 1 mil men sambon liksom backade och tyckte vi skulle köra 5 km idag oxå och som den smidiga och flexibla flickvän jag är så gjorde vi som han ville….vad gör man inte för husfriden liksom😇 så i strilande regn och ett riktigt jäkla regnigt och ruskigt skitväder gav vi oss ut och det gick riktigt, riktigt bra. Såå skönt😊

Och jag vann🏁 sen om han låter mig vinna för husfridens skull eller om jag helt enkelt är bättre…? Ja, jag tror på det sista✅ hur som…det är kul när det går bra👏 Sen var det ju det där med armhävningarna…..

  

Ha en fin kväll hörni 🌟

Kommentera

